niedziela, 1 listopada 2015

Akcja -motywacja

Witam
Jeśli trafiliście do mnie z bloga thegreatkate,to znaczy, że znajdujecie się we właściwym miejscu! 
Jest to kolejny przystanek w naszej AKCJI -MOTYWACJI , a ja już teraz życzę Wam  miłej lektury. Pamiętajcie o literkach ukrytych na blogach, które utworzą hasło konkursowe

moje początki

Jak to się zaczęło? Dobre pytanie. Dawno temu jak miałam 10 lat moja ciocia  nauczyła mnie podstaw robienia na szydełku i wyszywania różnymi ściegami. Przez kilka lat to był mój jedyny kontakt z rękodziełem. Niestety dopiero niedawno odkryłam scrapbooking oraz inne formy tworzenia. Zaczęłam bardzo skromnie tylko na swoje potrzeby. Obecnie  przerodziło się wszystko w moje hobby i tworzę na potrzeby rodziny , znajomych oraz dla osób , które wiedzą ze to co robię to nie chińszczyzna po 4 zł. Drugą moją ulubioną formą jest tworzenie świątecznych jajek i bombek z wstążki . Nie zapomniałam też o szydełku i igle. Moje aniołki i kurki wielkanocne goszczą na świątecznych stołach oraz choince. Wyszywam też ściegiem krzyżykowym. Próbowałam swoich sił także w decoupage i wiklinie papierowej

dlaczego tworze

To co tworzę robię to hobbistycznie nie zawodowo. To jest moje hobby, przy którym mogę się rozwijać, poznawać nowych ludzi, uczyć się nowych technik. Dla mojego hobby poświęcam tyle czasu na ile mogę lub kosztem czegoś czyli nocy. Korzyści? Chyba tylko uśmiech zadowolonych klientów
najbardziej lubię

Najbardziej lubię? Zrobić sobie kubek gorącej herbaty, zasiąść w moim małym kąciku i móc zająć się  tym co lubię robić i mieć chwilę czasu dla siebie. Niekiedy się to nie udaję, ponieważ za moment jakiś 7 zmysł wiedzie moje pociechy w moją stronę i mam już małych pomocników w kręceniu, klejeniu ...

sukcesy i porażki
Co mi się jeszcze nie udało? Jeśli mi się coś nie udało to znaczy, że powinnam poświecić więcej czasu i móc kiedyś powiedzieć , że próbowałam z wszystkich sił. Sukcesem jest to, że jestem zadowolona z tego co robię i co kocham oraz to że powiększa się grono moich fanów.
plany i marzenia
Tak jak pisałam wcześniej nauka mediowania, decoupage, wiklina papierowa i doskonalenie swojego warsztatu kartkowego. Dopracowanie swojego stylu i może w przyszłości sukcesów . Chciałabym także dopracować technikę tworzenia kwiatów.

za 10 lat będę


Na pewno starsza i może bardziej doświadczona w tym co robię. Mam nadzieję, że nie znudzi mi się moje hobby i że nie będzie tematu, w którym nie będę miała nic do powiedzenia.

jestem dumna z...

Jestem dumna z bardzo wielu małych rzeczy, które składając się w całość tworzą obraz tego co robię     
. Oto moje ulubione prace 









Cała akcja zaczyna się na blogu pracownia Miskowiec .

Oto moja literka w konkursie: Z

Poprzedni wpis             

Za tydzień zapraszam na blog cichyduszek

Pozdrawiam i życzę miłej lektury

1 komentarz: